Moter of motor

Misschien zie je iets waarvan je denkt "klopt dit wel, want ik denk dat het anders is".
Let op: zet je bronvermelding in je bericht!

Moderator: Lidwien

Moter of motor

Berichtdoor boyce447 » 04 maart 2016, 19:01

In april 1982 had Peter Koelewijn een klein hitje te pakken met 'Zolang de moter loopt' Het woord 'motor' is op het hoesje verkeerd gespeld met een 'e' tussen de t en de r.

Nu zie ik in het nieuwste Hitdossier als op de site 'motor' staan. Moet het in dit geval geen 'moter' zijn omdat dit op het hoesje staat. Mij is echter niet bekend wat er op het singeltje zelf staat.
boyce447

Re: Moter of motor

Berichtdoor FredS » 04 maart 2016, 22:49

Op het singletje staat ook 'moter'. Zie hier de link. https://www.discogs.com/Peter-Koelewijn ... se/2483231
De muzikale groeten,
Fred
FredS

Re: Moter of motor

Berichtdoor a3 » 05 maart 2016, 11:54

boyce447 schreef:In april 1982 had Peter Koelewijn een klein hitje te pakken met 'Zolang de moter loopt' Het woord 'motor' is op het hoesje verkeerd gespeld met een 'e' tussen de t en de r.

Nu zie ik in het nieuwste Hitdossier als op de site 'motor' staan. Moet het in dit geval geen 'moter' zijn omdat dit op het hoesje staat. Mij is echter niet bekend wat er op het singeltje zelf staat.

Het moet inderdaad 'moter' zijn, bedankt voor de verwijzing naar de hoes, FredS, en wat een fraaie vondst, boyce447, dank! We gaan dit aanpassen.

NB: We doen dit in batches, dus de wijziging zal niet direct zichtbaar zijn op de site.
a3

Keer terug naar Klopt dit wel?