Nieuwe layout top40.nl! Mooi of lelijk?

Veranderingen of nieuwe items op de site Top40.nl worden hier bekendgemaakt.
Ook kun je hier terecht met een vraag of een goed idee inzake de site.

Moderator: Lidwien

Nieuwe layout top40.nl! Mooi of lelijk?

Berichtdoor jelzin » 20 nov 2013, 08:29

Sinds vandaag heeft top40.nl een nieuwe layout. Wat vind je ervan?

Persoonlijk kan de nieuwe top40 lijst layout mij niet bekoren. De oude layout was veel compacter en zeker ook veel leesbaarder. Het contrast tussen de titel en artiest is veel te groot door de keuze om de artiest licht grijs te maken, niet echt goed leesbaar. Ook de drie waarden (huidige positie, vorige week, aantal weken) op deze manier presenteren draagt niet bij tot de leesbaarheid.

Een nieuwe layout maken is niks mis mee, maar deze is het niet voor mij. Just my 2 cents.

Johan
jelzin

Re: Nieuwe layout top40.nl! Mooi of lelijk?

Berichtdoor John » 20 nov 2013, 08:37

Lay-out vind ik ook niet zo duidelijk van de Top 40. Waarom niet de lay-out van het gedrukte exemplaar gebruiken, die is wel duidelijk. Positief vind ik wel de gegevens (puntenaantallen) die je te zien krijgt als je met je muis over een titel gaat. Negatief: het forum zit ver weg gestopt.
John

Re: Nieuwe layout top40.nl! Mooi of lelijk?

Berichtdoor boyce447 » 19 apr 2014, 18:21

Ik vind de nieuwe layout heel fraai. Ik beoordeel het pas na een aantal maanden. In het begin was het even wennen. Ook door de site heen surfen is prettig.

Alleen Internet Explorer 11 stopt er wel eens mee. Melding: "Internet Explorer doet het niet meer." Ligt niet aan jullies site.
boyce447

Keer terug naar Nieuws, vragen en suggesties betreffende de site Top40.nl