positieverloop

Veranderingen of nieuwe items op de site Top40.nl worden hier bekendgemaakt.
Ook kun je hier terecht met een vraag of een goed idee inzake de site.

Moderator: Lidwien

positieverloop

Berichtdoor Rigo » 11 mei 2012, 19:12

Hallo - de functie 'positieverloop' lijkt niet te werken? De button met 'positieverloop' erop is niet actief.
Rigo

Re: positieverloop

Berichtdoor Arnoud » 11 mei 2012, 19:45

Je moet klikken op de button "songwiki" en dan zie je rechtsonder een grafiekje met het positieverloop... van de laatste 10 weken, en bij langere noteringen dus helaas nog niet compleet.

Als je met je pijltje op de bolletjes gaat staan dan zie je de exacte positie + jaar en weeknummer.
Arnoud

Berichtdoor John » 12 mei 2012, 06:36

Hm, bij mij werkt het niet, heb diverse platen geprobeerd, onder "positieverloop" zie ik een groot leeg wit vlak. :(
John

Berichtdoor Lidwien » 12 mei 2012, 12:18

Je krijgt enkel over de periode dat een nummer in de Top 40 heeft gestaan, het positieverloop in beeld.
Op dit moment is het beperkt tot 10 weken, er wordt aan de uitbreiding gewerkt.

Op de oude site kreeg je als je op een artiest zoekt enkel die nummers die in de Top 40 hadden gestaan in beeld.
Nu krijg je ook de nummers van die artiest te zien, die de Top 40 niet gehaald hebben en dus in de Tipparade gestaan hebben.
Van die nummers is er geen positieverloop te zien.
Misschien is dit in de toekomst wel mogelijk.
Lidwien
Moderator

Berichtdoor AJG » 12 mei 2012, 13:11

Komen bij het positieverloop ook de tipparade noteringen weer terug, zoals op de oude site?

En verder was het wel makkelijk dat als je met de muis op een plaat stond op de oude site, er gelijk een keuze menu in beeld kwam, waaronder positieverloop. Nu moet ik een paar keer klikken om er te komen. Komt dat terug, of blijft het zoals het nu is?
AJG

Berichtdoor Lidwien » 12 mei 2012, 21:52

[quote="AJG"]Komen bij het positieverloop ook de tipparade noteringen weer terug, zoals op de oude site?

Dat staat wel op mijn persoonlijke wensenlijstje. Echter daar is nog niets over bekend.

[quote="AJG"]En verder was het wel makkelijk dat als je met de muis op een plaat stond op de oude site, er gelijk een keuze menu in beeld kwam, waaronder positieverloop. Nu moet ik een paar keer klikken om er te komen. Komt dat terug, of blijft het zoals het nu is?

Als je naast een plaat in de Top 40 op 'songwiki', dan moet je even wachten en dan verschijnt vanzelf op de songwiki.
Even geduld hebben en dan scheelt het je meerdere muisklikken.
Lidwien
Moderator

Berichtdoor John » 13 mei 2012, 18:56

[quote="John"]Hm, bij mij werkt het niet, heb diverse platen geprobeerd, onder "positieverloop" zie ik een groot leeg wit vlak. :(

Ik ben er achter: het ligt aan mijn browser (IE), als ik Firefox gebruik zie ik het positieverloop wel.
John

Berichtdoor neoMagic » 15 mei 2012, 18:58

[quote="John"]Ik ben er achter: het ligt aan mijn browser (IE), als ik Firefox gebruik zie ik het positieverloop wel.

Met welke versie van IE ervaar je problemen? De site (en dus ook het positieverloop) is getest met verschillende versies van IE, dus ben benieuwd :) Alvast bedankt!
neoMagic

Berichtdoor John » 17 mei 2012, 08:44

Hallo neoMagic,

Ik gebruik IE versie 8.0.6001.18702
John

Berichtdoor Arnoud » 17 mei 2012, 09:08

Ik gebruik Google Chrome, maar zie nog steeds alleen maar de laatste 10 weken. Wordt hier aan gewerkt of moet dat ook allemaal handmatig gebeuren? :?: Hoop het niet voor jullie... :P
Arnoud

Volgende

Keer terug naar Nieuws, vragen en suggesties betreffende de site Top40.nl