nieuwe site

Veranderingen of nieuwe items op de site Top40.nl worden hier bekendgemaakt.
Ook kun je hier terecht met een vraag of een goed idee inzake de site.

Moderator: Lidwien

nieuwe site

Berichtdoor Hoegje » 10 mei 2012, 17:54

Het is een mooie site met veel nieuwe catechorieen er in maar ik vind het jammer dat parallel met de nieuwe de oude site niet mee loopt tot dat de nieuwe site helemaal up to date is
Hoegje

Re: nieuwe site

Berichtdoor haroda » 18 mei 2012, 17:17

De site ziet er aardig uit, maar de vorige was beduidend makkelijker. De oude exemplaren van zowel top40 als tipparade, film top40 en album top40 zijn niet meer op te zoeken. het zoekschermpje rechts doet het niet en gaat alleen maar naar de top 40 van deze week. Ik hoop dat het nog een stuk verbeterd wordt.
haroda

Berichtdoor Lidwien » 18 mei 2012, 17:29

Het begint erop te lijken dat er een probleem is met de browser Internet Explorer.
Met name als je de optie 'autoaanvullen' hebt aanstaan.
Uitleg over 'autoaanvullen' bij Internet Explorer [url]http://www.windows-help-central.com/autoaanvullen.html[/url]

Gebruik je Firefox, dan werkt alles naar behoren.
Firefox is een gratis programma.
Ik kan je Firefox van harte aanbevelen, downloadlink [url]http://www.mozilla.org/nl/firefox/[/url]
Lidwien
Moderator

Berichtdoor ferencmultiplace » 18 mei 2012, 20:11

Yes, eindelijk een verbeterde website waar nu ook de gehele naam van de artiest of band en de gehele titel weergegeven worden. Bij de vorige site kon je alleen maar een deel van de naam van de artiest of de titel zien. Bijvoorbeeld: Gotye Feat Kim... - Somebody that i... .Ik mis alleen wat meer informatie over de singles, bijvoorbeeld wat hun hoogste positie is en hoeveel weken en punten ze behaald hebben. Komt dat nog of is dat mij misschien ontgaan?
ferencmultiplace

Berichtdoor Lidwien » 18 mei 2012, 20:42

De oude site kon je in een grafiek zien wat de hoogste positie was en het aantal weken.
Op de nieuwe site laat de grafiek van het positieverloop slechts 10 weken zien.
Dit is een van de zaken waar we nog aan werken.
Lidwien
Moderator

Keer terug naar Nieuws, vragen en suggesties betreffende de site Top40.nl