top 40 hitdossier cd rom

Meningen en suggesties betreffende het boek.

Moderator: Lidwien

top 40 hitdossier cd rom

Berichtdoor Silverwing » 14 mei 2012, 08:55

Ik ben al jaren een gebruiker van de top 40 boeken en kijk elke keer uit naar de nieuwste versie.Maar het zou zoveel leuker zijn als er tegelijk ook een cd rom zou zijn van het boek,of een on line versie die tegen betaling zou kunnen geraadpleegd worden.
In deze moderne tijden is een boek als eerste aanspreekpunt toch wat verdreven dacht ik.
Silverwing

Re: top 40 hitdossier cd rom

Berichtdoor DJ Stylo » 26 jun 2012, 03:27

er is niks met een boek, soms veel makkelijk.
moet alles zonodig zonodig digitaal? er zijn genoeg mensen, jong of oud die geen computer hebben of kunnen betalen ofzo!
DJ Stylo

Berichtdoor AJG » 26 jun 2012, 12:37

Er zijn volgens mij toch hele volksstammen, incl mezelf, die als ze iets lezen dat toch liever van papier doen dan van een beeldscherm. Papier is wat 'geduldiger' bij het lezen, je kunt terugbladeren, er iets bijschrijven, een memoblaadje ergens tussen doen, ....

Moderne tijden of niet, maar ik geloof toch niet dat een boek als eerste aanspreekpunt snel zal verdwijnen.
AJG

Berichtdoor DJ Bert » 21 nov 2012, 00:57

[quote="DJ Stylo"]er is niks met een boek, soms veel makkelijk.
moet alles zonodig zonodig digitaal? er zijn genoeg mensen, jong of oud die geen computer hebben of kunnen betalen ofzo!

Moeten is een ander verhaal.
Maar ook ik zou graag weer een nieuwe editie van 2012 op cdrom of dvd willen. Dit omdat het vlug en handig is als je informatie snel wilt zoeken. Ik ben DJ bij een internetradio station en breng ook wel eens info over een plaat naar voren, bv posities en aantal weken in een lijst etc.
In het verleden was er een cd rom te koop. Ondanks de aanmelding heb ik daar nooit updates voor gekregen. Ik gebruik nog steeds Top 40 Hitdossier (1965-2009) cdrom voor iets snelle info en regelmatig deze website.
Dus zie ik graag toch liever een nieuwe editie op cd/dvd verschijnen.

Gr.
DJ Bert
DJ Bert

Keer terug naar Het boek