exemplaar niet wekelijks bij MM

Discussies over verschillen tussen gedrukte Top 40-lijsten.

Moderator: Lidwien

exemplaar niet wekelijks bij MM

Berichtdoor DJ Stylo » 26 jun 2012, 03:22

hallo,

al jaren verzamel ik de top40blaadje en nu haal ik ze dus op bij de Mediamarkt. Alleen...mijn filiaal (Den Haag) krijgt niet altijd wekelijks de exemplaren, waarom niet?
Erg vervelend want zo mis ik exemplaren (zijn die na te bestellen ofzo?). Soms ligt de nieuwe er al op vrijdag en hebben ze die van de week er voor niet eens gehad.
Wie geeft mij antwoord?
DJ Stylo

Re: exemplaar niet wekelijks bij Media*Markt

Berichtdoor Nico uit Gouda » 26 jun 2012, 15:31

Hallo DJ Stylo. Ze zijn helaas niet na te bestellen bij alle Media*Markt vestigingen. Maar je kunt naar Hoek van Holland gaan naar de Zekkenstraat waar RockArt gevestigd is. Iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag en op de 1e zondag van de maand zijn zij open, zie http://www.rockart.nl/ Daarnaast is het mogelijk om een betaald(!) maandabonnement te nemen op "het gedrukte exemplaar". Mail hiervoor naar jaap#rockart.nl/ (vervang eerst # door @)
Hartelijke groeten van Nico uit Gouda. :D
Nico uit Gouda

Re: exemplaar niet wekelijks bij MM

Berichtdoor Oscar » 12 jul 2012, 01:04

Ik heb dat ook regelmatig, ik probeer het een paar keer, als die op maandag niet bij Amsterdam Arena nog niet binnen is ga ik op maandag of dinsdag naar Amsterdam Noord, het dichtstbijzijnde andere filiaal. Ik weet niet of er nog een MM in Den Haag is...
http://nonstop40.webs.com
Oscar

Berichtdoor Nico uit Gouda » 12 jul 2012, 14:14

Hallo Oscar. Nee, er is slechts één Media*Markt in Den Haag, maar waarom ga je niet naar Utrecht Centraal per spoor?
Daar zit er ook een en wel als je het station uitloopt richting stadszijde (naar het noorden lopen). Meteen na het vietnamese restaurant aan de rechterzijde ga je schuin(!) linksaf en je houdt dan vervolgens links aan. Helemaal aan het einde zit rechts de M*M.
Daar loop je naar binnen en aan het einde van de zaak ga je linksaf en dan meteen weer rechtsaf, weer ietsje rechtsaf en daar staat dan de standaard waar "het gedrukte exemplaar" van de top-40 in ligt.
Bij de M*M te Den Haag loop je rechtdoor naar het trappenhuis, je neemt voorbij(!) de lift de trap naar boven naar de 1e etage en dan diagonaal(!) naar links lopen, daar staat de standaard.
Hartelijke treinretour Amsterdam Arena - Utrecht Centraal groeten van Nico uit Gouda. :mrgreen:
Nico uit Gouda

Berichtdoor Oscar » 12 jul 2012, 14:52

Nico, waarom zou ik 12,50 uitgeven aan een treinkaartje, als ik met mijn ov-abonnement voor een groot deel van Amsterdam gratis met de bus naar Noord kan? :ugeek:
Oscar

Berichtdoor Nico uit Gouda » 12 jul 2012, 18:34

...tja, dat is uiteraard véél goedkoper, maar voor het geval dat-ie daar ook niet verkrijgbaar mocht zijn weet je nu de alternatieve adressen! Nico. :mrgreen:
Nico uit Gouda

Berichtdoor FredS » 09 jun 2013, 17:03

Beste forummers,

MM Amsterdam Arena heeft nu al 3 weken geen Top 40 exemplaren meer ontvangen :(
Laatste keer was week 20.

Met bedroevende groet,
Fred
De muzikale groeten,
Fred
FredS

Berichtdoor Oscar » 09 jun 2013, 17:12

Klopt, is ook voor mij erg onhandig. Tip: bij het filiaal op het Buikslotermeerplein hebben ze exemplaren van afgelopen week en weken daarvoor.
Oscar

Berichtdoor ragga2012 » 09 jun 2013, 17:37

[quote="DJ Stylo"]hallo,

al jaren verzamel ik de top40blaadje en nu haal ik ze dus op bij de Mediamarkt. Alleen...mijn filiaal (Den Haag) krijgt niet altijd wekelijks de exemplaren, waarom niet?
Erg vervelend want zo mis ik exemplaren (zijn die na te bestellen ofzo?). Soms ligt de nieuwe er al op vrijdag en hebben ze die van de week er voor niet eens gehad.
Wie geeft mij antwoord?

In zoetermeer bij de media markt liggen ze in overvloed, ff randstad rail pakken en bij centrum west uitstappen.

gr edwin
ragga2012

Berichtdoor FredS » 11 dec 2014, 19:32

En wederom geen Top 40 exemplaar van deze week te krijgen in MM Amsterdam Noord. En al helemaal niet in de nieuwe vestiging Oosterdokkade (4 weken achtereen). Waardeloos!!! :x
Wordt het niet eens tijd om MM op te doeken :?:

mvg,
Fred
De muzikale groeten,
Fred
FredS

Volgende

Keer terug naar Het gedrukte exemplaar